domingo

LA CASA SOBRE EL TEJADO



Ara si, sembla que ja començo a entendre

Les coses importants aquí

Són les quals estan darrere de la pell

I tot la resta....

comença on acaben els meus peus

després de molt temps vaig aprendre

que hi ha coses que millor no aprendre.

El col·legi poc m'ensenyo.....si és per aquests llibres mai aprenc a:

Agafar el cel amb les mans

a Riure i a plorar el que et canto

a Cosir la meva ànima trencada

a Perdre la por a quedar com un idiota

i a començar la casa per la teulada

a poder dormir quan tu no estàs al meu costat

menys mal que vaig anar una mica granuja

tot el que se m'ho va ensenyar una bruixa

Ruïnes.... no veus que per dintre estic en ruïnes?

El meu cigar va cremant el temps,

temps que es va convertir en cendres

Rar!! .... no dic diferent dic rar!!

ja no sigues si el món està al revés

o sóc jo el qual està cap baix

El col·legi poc em va ensenyar....

si és pel mestre mai aprenc a:

agafar el cel amb les mans.....

No hay comentarios:

Relajate y Disfruta, un Momento

Este blog se ira actualizando periódicamente añadiendo nuevos temas y quitando temas antiguos si te ha gustado puedes añadirlo a favoritos, Gracias por visitar mi blog,



No Sabes Cuanto Te Quiero

Agradecimientos:

Mi agradecimiento más sincero para quienes visitáis este blog

Este blog carece de publicidad, puesto que escribo sin ánimo de lucro y lo hago exclusivamente por placer y por si a alguien le sirve de ayuda o entretenimiento.

Agradezco infinitamente vuestras lecturas y comentarios, ésos son la mejor de las recompensas.

Gracias también a quienes se animen a seguirme.